شعار پوسترهای تبلیغاتی اتومبیل های ولکس واگن در آپریل ۲۰۱۴ این برداشت را به مخاطب خود میرساند که انگار دیدن اتفاقات و سوژه ها تنها از یک زاویه برای درک درست آنها کافی نیست. عکس بزرگی خود نمایی میکند و بیننده را به اشتباه میاندازد و سبب میشود در مورد واقعی بودن آن تردید کند. در مجموعه پوسترهای این کمپین چهار عکس با محور خطای دید به کار رفته و همه آنها با شعار اصلی مخاطب را به انتخاب درست دعوت میکند. «یک زاویه کافی نیست. دوربین ۳۶۰ درجه ولکس واگن».
عکس های این مجموعه توسط استودیوی بفری گرفته شده. در تصاویر سعی شده نمونه های اتفاقی موجود در اینترنت که بینندگان با آنها آشنایی داشتند باز سازی شود. در این کمپین استفاده از اسلوگان مناسب در کنار عکس های خطای دید خروجی و بازخورد خوبی را برای ولکس واگن رقم زده است.
با این سیستم بسیار پیشرفته که به تازگی شرکت خودرو سازی نیسان نیز دست به استفاده از آن در خودرو های خود زده است، راننده به سادگی میتواند در مونیتور داخل کابین بدون داشتن دید بیرون از شیشه ها رانندگی کند. این سیستم از چند دوربین و سسنسور های فاصله سنج در اطراف خودرو بهره میبرد. در این ویدئو میتوانید بخشی از قابلیت های این سیستم را ببینید.
شرکت تبلیغاتی: DDb بارسلونا، اسپانیا
مدیر خلاقیت : خاویر ملندز، پدرو آنگراندز، پاگو کابررا
مدیر هنری: آلدو فیریتو
مدیر تجاری: گرکا لوزانو
عکاس: استودیو بفری
انتشار: آپریل ۲۰۱۴