نقاشی سه بعدی کاریزReviewed by Uisalso on May 23Rating:

استفاده از نقاشی سه بعدی رسانه ای بسیار جدید در زمینه تبلیغات می‌باشد. با داشتن مزایای بسیار و اثر بخشی فراوان به دلیل بدعت قبول استفاده از این نوع رسانه برای سفارش دهنده ترس هایی به همراه دارد. تردید در خروجی مطلوب، عدم تمایل به پیشرو بودن و تمایل به استفاده از روش های سنتی از جمله دلایل عدم پذیرش روش های نوین تبیغات می‌باشد.

عنوان: نقاشی سه بعدی زمینی فستیوالی

نوع: طراحی نقاشی دگرگون (سه بعدی)

متریال: پاستل گچی

ماندگاری: یک هفته

ابعاد: ۲۵ مترمربع

سفارش دهنده: شرکت صنعتی مانی

تاریخ: خرداد ۱۳۹۲

موقعیت: نمایشگاه غذای برج میلاد تهران

پاسخ دهید

ایمیل شما محفوظ خواهد ماند. موارد ضروری مشحص شده ند *

شما مجاز هستید تا از تگ های HTML زیر استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

پاک کردن ارسال