استیکر سه بعدی پرسیلReviewed by Uisalso on May 23Rating:

استفاده از استیکر های سه بعدی زمینی اتفاقی نو ظهور اما آزموده شده برای تبلیغات به حساب می‌آید. جلب توجه بسیار و پتانسیل تولید محتوای در گردش در کنار ارائه تصوری دقیق و صحیح از محصول یا برند از ویژگی های بارز تبلیغات به واسطه استسکرهای سه بعدی زمینی می‌باشد. در این پروژه نیز از این روش بهره برده شد.

عنوان: استیکر سه بعدی زمینی

نوع: طراحی گرافیک دگرگون (سه بعدی)

متریال: چاپ روی استیکر زمینی

ماندگاری: ۱ سال فضای باز

ابعاد: ۲.۵ مترمربع

سفارش دهنده: شرکت هنکل

تاریخ اجرا: دی ۱۳۹۳

موقعیت: تهران، باشگاه انقلاب

پاسخ دهید

ایمیل شما محفوظ خواهد ماند. موارد ضروری مشحص شده ند *

شما مجاز هستید تا از تگ های HTML زیر استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

پاک کردن ارسال